Klachtenprocedure
De tevredenheid van onze klanten is voor Onlinetuinhout.nl zeer belangrijk en wij doen er alles aan om de levering en onze service zo optimaal mogelijk te houden. Indien u desondanks een klacht heeft over onze producten of onze service horen wij deze graag per mail (telefonisch worden er geen klachten in behandeling genomen).
Wij vragen u om de bestelling direct, of zo spoedig mogelijk na levering, zorgvuldig te controleren. Mochten er gebreken of onvolkomenheden voorkomen bij uw bestelling vragen wij u om dit binnen 2 werkdagen na levering bij ons te melden. Dit om voor 100% zeker te zijn dat het ook daadwerkelijk op die manier geleverd is. Bij deze melding vragen wij u de volgende zaken te mailen naar info@onlinetuinhout.nl:
- Naam
- Ordernummer
- Korte omschrijving van de klacht
- Foto's die de klacht duidelijk maken
Na ontvangst hiervan nemen wij direct uw klacht in behandeling en zoeken wij, samen met u, naar een correcte en passende oplossing.
Het verwerken van het materiaal betekent het accepteren van het materiaal. Klachten die gaan over producten met gebreken, die desondanks toch verwerkt zijn worden daarom ook niet in behandeling genomen. Eigen oplossingen worden gewaardeerd, maar wij accepteren geen klachten indien u, zonder overleg met ons, een eigen oplossing heeft uitgevoerd. Gemaakte kosten die zonder overleg met ons zijn gemaakt worden dan ook niet door ons vergoed.